Compatibiliteitsmodus uitschakelen

Kapaza.be werkt het beste als je de laatste versie van je browser gebruikt. Echter, als de compatibiliteitsmodus geactiveerd is, benut je browser deze mogelijkheden niet ten volle.
Denk bijvoorbeeld aan het toevoegen van foto’s aan je zoekertje of het reageren op zoekertjes.

Je kan dit probleem simpel oplossen door deze modus uit te schakelen. Dit kan op 2 manieren:

Optie A: uitzetten via knop
ie9-compatibilteitknop
Is het icoontje zoals omcirkeld in de foto hiernaast (doorscheurd blad papier) volledig donkerblauw? Klik dan op de knop Compatibiliteitsweergave die zich rechts naast de adresbalk bevindt, naast de knop Vernieuwen (zie plaatje).
U kunt nu weer normaal gebruik maken van onze site.

Optie B: uitzetten via menu
ie9-compatibiliteitmenu
1) Klik op het menu Extra (of Tools) van Internet Explorer. Als het menu niet getoond wordt, klik dan met de rechter muisknop boven de adresbalk en zet een vinkje achter ‘Menu balk’ (zie plaatje) en klik vervolgens op ‘Extra’ in de balk die verschijnt.

2) In dit menu klik je op “Instellingen voor Compatibiliteitsweergave” (Compatibility View Settings).

ie9_compatibiliteit_window3) In het volgende scherm wordt vermoedelijk kapaza.be getoond in het onderste witte veld.
Verwijder kapaza.be uit deze lijst van websites voor de Compatibiliteitsweergave en sluit het scherm Instellingen voor Compatibiliteitsweergave af.

Je kunt nu weer normaal gebruik maken van onze site.

Wat te doen als het niet lukt de Compatibiliteitsmodus uit te zetten?
Als dit het probleem niet oplost kunt u als alternatief Kapaza.be openen in een andere browser, zoals Firefox of Google Chrome.
Indien ook dit niet werkt, gelieve onze helpdesk te contacteren zodat wij dit persoonlijk met u kunnen oplossen.

5 thoughts on “Compatibiliteitsmodus uitschakelen

  1. Beste,
    Dt heeft het probleem met het plaatsen van foto’s opgelost denk ik, ik zie ze nu verschijnen in het vakje” foto toevoegen”
    Ik moet nog wel kijken of ze nu daadwerkelijk op de site verschijnen, maar waarschijnlijk duurt dit even, voor ze er op staan.
    Dank U voor de hulp, dat is pas service !
    Ronald de Smet

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s